.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ‪ ۱۳۳‬نفر در تصادفات جاده‌اي استان گلستان

فرمانده قرارگاه پليس راه گلستان اعلام كرد: ‪ ۱۳۳‬نفر ظرف سه ماه نخست امسال، در اثر سوانح رانندگي در سطح جاده‌ها و شهرهاي استان، جان خود را از دست دادند.

سرهنگ "محمدرضا كابوسي" به ايرنا اظهار داشت: طي اين مدت، ‪ ۹۱۴‬فقره تصادف تنها در سطح جاده‌هاي استان گلستان به وقوع پيوست كه از مجموع آن، ‪ ۷۸‬فقره منجر به فوت، ‪ ۳۸۳‬فقره منجر به جرح و ‪ ۴۵۳‬فقره خسارتي بود.

به گفته وي، در اثر سوانح رانندگي در جاده‌هاي استان گلستان ‪ ۱۰۴‬نفر كشته و ‪ ۶۰۵‬نفر نيز مجروح شدند كه براي مداوا به مراكز درماني انتقال يافتند.

سرهنگ كابوسي افزود: بر اثر سوانح رانندگي در شهرها نيز، ‪ ۲۹‬نفر كشته و يك هزار و چهل نفر، زخمي شدند.

وي در عين حال اظهار داشت: شمار تصادفات فوتي در استان گلستان در اين مدت نسبت به مدت مشابه قبل، شش درصد، تصادفات جرحي هشت درصد و خسارتي سه درصد، كاهش داشته است.

سرپرست راهنمايي و رانندگي استان در ادامه افزود: عدم رعايت حق تقدم ناشي از بي‌مبالاتي راننده خودرو، عامل اصلي تصادفات در سه ماهه نخست سال جاري بوده است.

به گفته سرهنگ كابوسي، عدم توجه به جلو و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه از ديگر عوامل بروز تصادفات طي اين مدت بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسان 13 تير 1386
لطفا تصویر و فیلم رالی مرگ در قائمشهر(زیر گرفتن چند نفر از مردم توسط یک نیسان) را که خبر 20:30 شبکه دوم سیما نشان داد را در سایت قرار دهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.